23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Købmandskæder samler markedsføring

For første gang nogensinde er alle kæder i Dagrofa-systemet gået sammen om fælles månedstilbud.

Det er nye tider i købmændenes hjørne af dansk dagligvarehandel. Det skriver Dansk Handelsblad.





Samlingen omkring Dagrofa-koncernen har fra 1. april fået et praktisk udtryk i form af en tung markedsføring bag fire fælles skarpe tilbud for alle kæder tilknyttet koncernen - fra profilkæden SuperBest i den ene ende til discountkæden Kiwi og Min Købmands nærbutikker i den anden - samt naturligvis Spar og Eurospar.





– Det er historisk. Det er første gang i den private købmands historie, at det har kunnet lade sig gøre, at kæderne går hånd i hånd på den måde, siger adm. direktør i Købmandshuset - det tidligere Spar, Michael Østergård.





Læs mere i Dansk Handelsblad.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.11